Viena iš pagrindinių SEO paslaugų apskritai ir SEO optimizacijos konkrečiai sudedamųjų dalių yra vadinamasis išorinis SEO optimizavimas. Nors yra daug SEO optimizavimo aspektų, išorinis SEO optimizavimas yra kritiškai svarbus norint pasiekti teigiamų rezultatų paieškos sistemoje. Šiame straipsnyje aptarsime tai, kas yra išorinis SEO optimizavimas, kodėl jis reikalingas ir kaip jį galima veiksmingai atlikti, kad padidintumėte savo svetainės matomumą ir organinį srautą.
Kas yra išorinis SEO optimizavimas?
Išorinis SEO optimizavimas, priešingai nei vidinis SEO optimizavimas, reiškia veiksmus, kurių imamasi už jūsų svetainės ribų, siekiant pagerinti jos pozicijas paieškos sistemoje. Šie veiksmai paprastai susiję su atgalinių nuorodų kūrimu, turinio populiarinimu ir jūsų prekės ženklo reputacijos internete stiprinimu. Vykdydami išorinio SEO veiksmus, duodate paieškos sistemoms suprasti, kad jūsų svetainė yra vertinga, patikima ir svarbi naudotojams.
Kai kurios įprastos ne puslapio SEO strategijos yra šios:
- Nuorodų kūrimas. Kad padidintumėte savo svetainės patikimumą ir pagerintumėte jos pozicijas, įsigykite aukštos kokybės ir svarbių atgalinių nuorodų iš autoritetingų svetainių.
- Socialinių tinklų rinkodara. Socialinių tinklų platformų naudojimas siekiant dalytis savo turiniu, bendrauti su naudotojais ir pritraukti lankytojų srautą į svetainę.
- Tinklaraščio įrašų rašymas kitose svetainėse (angl. guest posting). Straipsnių rašymas kitoms žinomoms jūsų nišos svetainėms, kuriuose pateikiama nuoroda į jūsų svetainę.
- Reputacijos internete valdymas. Internetinės reputacijos valdymas: jūsų prekės ženklo reputacijos internete stebėjimas ir valdymas, įskaitant neigiamų atsiliepimų nagrinėjimą ir teigiamų atsiliepimų pabrėžimą.
Kodėl reikalingas išorinis SEO optimizavimas?
Išorinis SEO optimizavimas yra labai svarbus dėl kelių priežasčių:
- Didina patikimumą. Kai jūsų svetainė turi aukštos kokybės atgalines nuorodas iš autoritetingų šaltinių, tai signalizuoja paieškos sistemoms, kad jūsų turinys yra patikimas, patikimas ir vertingas. Tai, savo ruožtu, padeda pagerinti jūsų paieškos reitingus.
- Didina prekės ženklo žinomumą. Turinio rengimas kitoms svetainėms, socialinių tinklų rinkodara ir įtakingųjų asmenų informavimas jūsų rinkoje apie jūsų prekės ženklą atskleidžia jį platesnei auditorijai ir padeda jūsų verslui tapti rinkos lyderiu.
- Sukuriama tvirta reputacija internete. Gerai įgyvendinta išorinio SEO strategija padeda valdyti jūsų prekės ženklo reputaciją internete, nes sprendžia neigiamus atsiliepimus ir pabrėžia teigiamą patirtį, todėl jūsų verslas tampa patrauklesnis potencialiems klientams.
- Didina organinį srautą. Įgyvendindami išorinio SEO metodus, padidinate tikimybę, kad jūsų svetainė bus rodoma atitinkamuose paieškos rezultatuose, o tai lemia didesnį organinį srautą ir didesnį konversijų skaičių.
- Papildo vidinio SEO optimizaciją. Vidinio SEO optimizavimas veikia kartu su vidinio SEO optimizavimu ir sukuria išsamią strategiją, kuri apima tiek vidinius, tiek išorinius veiksnius, darančius įtaką jūsų svetainės pozicijoms paieškos sistemose.
Įrankiai, naudojami išoriniam SEO optimizavimui
Norint veiksmingai atlikti išorinį SEO optimizavimą, būtina naudoti tam tinkamus įrankius. Čia pateikiamos kelios populiarios galimybės, kurios gali padėti supaprastinti išorinio SEO optimizavimo darbus:
- Ahrefs. Tai išsamus SEO įrankių rinkinys, apimantis atgalinių nuorodų analizės, raktinių žodžių tyrimo, turinio tyrinėjimo ir konkurentų analizės funkcijas. Ahrefs gali padėti jums nustatyti aukštos kokybės atgalinių nuorodų galimybes ir stebėti išorinio SEO optimizavimo pokyčius.
- Moz. Dar vienas SEO įrankis, kuris siūlo nuorodų analizės, raktažodžių tyrimo ir rangų stebėjimo galimybes. Moz Link Explorer funkcija suteikia vertingų įžvalgų apie jūsų atgalinių nuorodų profilį ir padeda atrasti naujų susiejimo galimybių.
- BuzzSumo. Turinio tyrimo ir stebėsenos įrankis BuzzSumo padeda rasti labiausiai bendrinamą turinį socialinių tinklų platformose, nustatyti pagrindinius įtakingus asmenis savo nišoje ir analizuoti konkurentų turinio strategijas.
- SEMrush. SEMrush siūlo daugybę SEO įrankių, įskaitant atgalinių nuorodų analizę, raktinių žodžių tyrimą ir konkurentų analizę. Jos prekės ženklo stebėsenos funkcija ypač naudinga stebint savo reputaciją internete ir nustatant jūsų prekės ženklo paminėjimus internete.
- Hootsuite. Hootsuite yra socialinių tinklų valdymo platforma, leidžianti planuoti ir valdyti socialinės žiniasklaidos pranešimus įvairiose platformose, sekti įsitraukimą ir stebėti savo prekės ženklo buvimą internete.
Naudodamiesi šiomis priemonėmis galite racionalizuoti išorinio SEO optimizavimo darbus, stebėti pokyčius ir rezultatus bei priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, kad pagerintumėte savo svetainės pozicijas paieškos sistemose.
Išvada
Išorinio SEO optimizavimas yra labai svarbi bet kurios išsamios SEO strategijos sudedamoji dalis. Kurdami aukštos kokybės atgalines nuorodas, reklamuodami savo turinį ir valdydami savo reputaciją internete, galite pagerinti savo svetainės pozicijas paieškos sistemoje ir padidinti jos patikimumą tiek naudotojų, tiek paieškos sistemų akyse. Naudodamiesi tinkamomis priemonėmis ir metodais, galite veiksmingai vykdyti išorinį SEO optimizavimą, kad padidintumėte savo prekės ženklo matomumą, organinį srautą ir galiausiai paskatintumėte savo verslo augimą.
Atminkite, kad išorinis SEO veikia lygiagrečiai su vidiniu SEO, todėl svarbu sukurti tinkamą strategiją, kurioje būtų atsižvelgta į abu paieškos sistemų optimizavimo aspektus.